خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/07 - 18:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
با حضور ضرغامی صورت گرفت

بررسی سیاست‌های کلان سلامت در رسانه ملی

**عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: مسایل مربوط به سیاست‌های سلامت با حضور رییس سازمان صدا و سیما مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"بشیرخالقی"روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: عزت الله ضرغامی رییس سازمان صداوسیما در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس، برنامه های مربوط به حوزه سلامت در رسانه ملی را در برنامه پنجم توسعه تشریح کرد.
وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در پاسخ به مطالب ارائه شده از طرف ضرغامی معتقد بودند صدا و سیما باید در راستای کیفی کردن برنامه ها و مسایل بهداشتی جامعه اقدامات لازم را به انجام رساند.
نماینده مردم خلخال در مجلس یادآور شد:در عین حال نمایندگان مجلس حاضر در جلسه بر این امر هم تاکید داشتند که صداو سیما باید برنامه هایی تهیه کند، در چارچوب برنامه پنجم توسعه باشد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس خواستار این بودند که صدا و سیما سیاست هایی اعمال کند که مانع از تبلیغ برخی کالاهای مضر مانند روغن های جامد، چیپس و پفک شود.
خالقی تاکید کرد: صداوسیما باید به گونه ای عمل کند که موجب شود سلامت جامعه ارتقا یابد و بخشی از فعالیت آن در راستای مسایل پیشگیری و بهداشتی باشد.

  • کد خبر : 34559
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار