خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 17:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ثروتی خبر داد:

بررسی سرشماری نفوس و مسکن سال 90 در کمیسیون برنامه و بودجه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با یادآوری برگزاری سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گزارش مرکز آمار را در زمینه برگزاری این سرشماری در نشست اخیر خود بررسی کردند.


"موسی‌الرضا ثروتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در تشریح نشست روز سه‌شنبه - 11 مرداد - کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در این نشست، برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار، تعاون و تأمین اجتماعی و برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت از سوی اعضای کمیسیون بررسی شد. 



نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه، سملقان و گرمه در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین در این نشست کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، موضوع سرشماری نفوس و مسکن سال 90 مطرح شد و اعضای کمیسیون گزارش مرکز آمار ایران را در این زمینه بررسی کردند. 



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از نشست مشترک این کمیسیون با مرکز آمار ایران خبر داد و یادآور شد: به زودی و در هفته‌های آینده، این کمیسیون نشست مشترکی با مرکز آمار ایران برگزار می‌کند و مرکز آمار  گزارش مفصلی از سرشماری‌های نفوس و مسکن در سال‌های گذشته به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهد.

  • کد خبر : 55618
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم