خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/28 - 17:03
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت:

بررسی دغدغه‌های سیستم آموزشی کشور با حضور فانی

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به محورهای مورد بحث امروز کمیسیون متبوع خود گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای ارایه برنامه‌های خود در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد.


عبدالوحید فیاضی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای جهت ارائه گزارش در مورد پذیرش دانشجویان ورودی امروز میهمان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بود افزود: سهراب رضایی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور در کمیسیون مذکور به پرسش‌های‌ نمایندگان این کمیسیون پاسخ داد.



نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دغدغه‌های اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که درباره کاستی‌هایی که در وزارت آموزش و پرورش کشور وجود دارد از جمله کمبود نیروی انسانی، تغییر نظام آموزشی و سرانه‌های مدارس با حضور علی‌اصغر فانی گزینه پیشنهادی وزارت‌خانه مذکور بررسی شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به محورهای مورد بحث امروز کمیسیون متبوع خود، گفت: گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برای ارایه برنامه‌های خود امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس حاضر شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 113180
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار