خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/31 - 17:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ضمن تصویب تعریف جامعی از قانون احزاب صورت گرفت؛

بررسی حوادث شهرستان­های خمینی شهر، کاشمر و گلستان در کمیسیون شوراها

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی قانون احزاب در جلسه عصر امروز این کمیسیون خبر داد.


عبدالحسین ناصری در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir) در تشریح جزئیات جلسه امروز – 31 خرداد- کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز با ادامه بررسی قانون احزاب ، در نهایت تعریف جامع و کاملی از احزاب به تصویب اعضای کمیسیون رسید و بقیه موارد به جلسه آینده کمیسیون موکول شد.



"ایوب پاپری مقدم فرد" اصلاح انجام شده را در ماده یک  طرح نحوه فعالیت احزاب اعلام  کرد و افزود: این ماده مربوط به تعریف حزب و تشکل سیاسی بود.



دبیر دوم کمیسیون شوراها همچنین از بررسی حوادث شهرستان­های خمینی شهر، کاشمر و گلستان در جلسه امروز کمیسیون شوراها خبر داد و افزود: پس از بحث و گفت و گو در این زمینه، با موافقت اعضا کارگروه امنیت داخلی با حضور بنده، علیزاده و نوروزی برای بررسی موضوع در شهرستان­های مذکور تشکیل شد.



پاپری مقدم خاطر نشان کرد: در جلسه آینده کمیسیون تعدادی از مسئولان استان و شهرستان های مذکور برای بررسی بیشتر موضوع در کمیسیون حضور خواهند یافت و در نهایت گزارشی برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده خواهد شد.



نماینده دشتستان بررسی موضوع شهادت یکی از مرزبانان استان بوشهر را از دیگر موارد مورد بررسی در جلسه امروز کمیسیون شوراها عنوان کرد و یاد آور شد: قرار است در جلسه آینده کمیسیون با دعوت از معاون امنیتی – سیاسی استان بوشهر، فرماندار مرزبانی و مسئول بنیاد شهید یا نماینده وی علت اصلی این مسئله نیز پیگیری شود.

  • کد خبر : 51896
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار