خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/01 - 10:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یکشنبه آینده صورت می‌گیرد

بررسی حادثه تروریستی مهاباد در کمیسیون امنیت ملی

**نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: حادثه انفجار تروریستی شهرستان مهاباد روز یکشنبه آینده با حضور مسئولان مربوطه در این کمیسیون برررسی می‌شود.

"اسماعیل کوثری" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اعلام این مطلب، گفت: قرار است معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و دیگر مسئولان مربوطه در اولین جلسه پس از تعطیلات مجلس به کمیسیون امنیت ملی آمده و در این خصوص توضیح دهند. تعطیلات مجلس هفته آینده پایان می‌یابد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر با اعلام اینکه تاکنون عوامل انفجار تروریستی مهاباد شناسایی نشده‌اند، افزود:  نیروهای مسئول مربوطه در حال پیگیری موضوع هستند و قطعا این افراد دستگیر خواهند شد.

کوثری درباره انگیزه عاملان انفجار تررویستی مهاباد، یادآور شد: عوامل استکبار جهانی به دلیل ضربات پی در پی که از جمهوری اسلامی متحمل شده، در جاهایی که نزدیک مرز است دست به چنین اقداماتی می‌زنند تا از این طریق در کشور ایجاد ناامنی کنند.

وی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف عاملان انفجار تروریستی مهاباد اعلام کرد و اظهار داشت: وقتی استکبار می‌بیند که تحریم در قبال کشور ما جواب نداده و رئیس جمهوردر سخنرانی خود در سازمان ملل دست آنها را رو کرده و دعوت به صلح می‌کند، سعی می‌کنند تا با انجام اقدامات تروریستی، کشور را ناامن جلو دهند.

در حادثه انفجار ترورویستی که روز چهارشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد روی داد، 12 تن شهید و بیش از 40  تن دیگر زخمی شدند.

  • کد خبر : 27954
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار