خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/01/27 - 16:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جلالی خبر داد:

بررسی تحرکات امارات علیه تمامیت ارضی ایران در کمیسیون امنیت ملی

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره خواهان داشتن روابط خوب و نزدیک با همسایگان خود است، گفت: تحرکات امارات علیه تمامیت ارضی ایران در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد.


کاظم جلالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، درباره جزئیات جلسه امروز (یکشنبه ۲۷فروردین) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: لایحه موافقتنامه اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و جلوگیری از مالیاتی در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه و پروتکل الحاقی مربوط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلوونی در کمیسیون بررسی و تصویب شد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در بخش دیگر جلسه امروز خود لایحه افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در صندوق اوپک برای توسعه بین‌المللی را در دستور قرار داد و اعضا پس از تبادل نظر در این باره به لایحه یادشده رأی مثبت دادند.

وی با یادآوری برگزاری نشست استانبول میان ایران و ۱+۵، ادامه داد: در ابتدای جلسه، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در این باره مسائلی را مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: کمیسیون تحرکات امارات متحده عربی درباره جزایر تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی را دخالت در امور داخلی ایران خواند و تأکید کرد جمهوری اسلامی همواره خواهان داشتن روابط خوب و نزدیک با همسایگان خود است، اما انتظار ندارد که برخی از کشورهای همسایه در ذیل خط و مشی و سیاست‌های قدرت‌های جهانی مسیر اختلاف‌افکنی و انحراف از حقایق و واقعیت‌های جغرافیایی و تاریخی منطقه را دنبال کنند. /

پایان پیام

  • کد خبر : 72478
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار