خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/10 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
محسنی بندپی خبر داد:

بررسی بودجه تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی و بیمه خدمات درمانی در کمیسیون بهداشت

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بررسی ردیف‌های بودجه دستگاه‌‎ها و سازمان‌های تامین اجتماعی، بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی در این کمیسیون خبر داد. "


"انوشیروان محسنی بندپی" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص برنامه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روز سه‌شنبه اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون مسئولان سازمان تامین اجتماعی، سازمان بازنشستگی، بیمه خدمات درمانی و کمیته امداد امام (ره) با حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نسبت به ردیف‌های بودجه بخش‌های مربوطه در سال آینده توضیحاتی ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان سازمان تامین اجتماعی نسبت به مطالبات دولت به این سازمان انتقاد داشتند و خواستار راهکارهای برای تحقق مطالبات خویش شدند.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: مطالبات دولت از سازمان تامین اجتماعی به حدود 26 هزار میلیارد تومان رسیده است که این موضوع تاثیر بسزایی در عملکرد سازمان خواهد داشت.

نایب رییس کمیسیون بهداشت ودرمان تصریح کرد: در ادامه این جلسه مسئولان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره ) نسبت به ردیف‌های بودجه کمیته امداد در بودجه سال 90 گلایه داشتند.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسئولان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) معتقد بودند باید بودجه آنها واقعی‌تر و متناسب با وضعیت کاری و حمایتی که به عهده دارد تدوین می‌شد.  

 

  • کد خبر : 39470
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار