خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/11 - 18:01
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
فدایی خبر داد:

بررسی بندهای مربوط به تامین اجتماعی در کمیسیون اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی بندهای باقی مانده مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و تامین اجتماعی در این کمیسیون خبرداد.


"صمدفدایی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص برنامه کمیسیون اجتماعی مجلس اظهارداشت: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس بندهای 22و 39 باقی مانده از لایحه بودجه سال 90 مورد بحث و بررسی و تصویب قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بند 22 لایحه بودجه سال آینده در ارتباط با بحث تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به رسمی و پیمانی همچنین ممنوعیت انتقال کارکنان از شهرستان به کلان شهرها بررسی و به تصویب رسید.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس در ادامه افزود: در این جلسه همچنین بند 39 لایحه بودجه سال 90 که مربوط به تامین اجتماعی به خصوص درآمدهای تامین اجتماعی و طلب‌های این سازمان بود مورد بحث  و بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: مقررشد مسایل تامین اجتماعی در قالب کمیته‌ای مشترک موضوع طلب تامین اجتماعی از دولت را مورد بررسی قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: طلب سازمان تامین اجتماعی از دولت بیش از  26 هزار میلیارد تومان است که این موضوع نگرانی‌های زیادی برای مسئولان سازمان رقم زده است.   

 

  • کد خبر : 39599
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار