خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/11/15 - 15:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علی بنایی:

بررسی اولیه کلیات لایحه بودجه 91 در کمیسیون برنامه بودجه انجام شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام این که امروز ( شنبه 15 بهمن‌ماه) اولین روز رسیدگی به کلیات لایحه بودجه در کمیسیون متبوعش بود، گفت: لایحه بودجه از نظر درآمدها و هزینه‌ها در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد.


علی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: نشست امروز (شنبه 15 بهمن‌ماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، اولین نشستی بود که به بررسی کلیات لایحه بودجه سال 91 اختصاص داشت.



نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به این که هنوز جداول و پیوست‌های لایحه بودجه تقدیم نمایندگان نشده است، بحث‌های کارشناسی فقط درباره میزان درآمدها و هزینه‌های درج شده در ماده واحده لایحه بودجه، صورت گرفت .



وی با بیان این که منابع نفتی و مالیاتی بودجه سال 91 در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه بررسی شد، ادامه داد: نشست امروز کمیسیون با بررسی اجمالی  کلیات لایحه بودجه سال 91 به پایان رسید.



بنایی در پاسخ به این سئوال که اظهار نظر و واکنش اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در بررسی اولیه لایحه سال 91 چگونه بود، گفت: به علت این که تنها ماده واحده لایحه بودجه سال 91 در اختیار نمایندگان قرار گرفته است، نمایندگان در نشست امروز ابراز عقیده و نظر نکردند.



این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس یادآور شد: با تدوین جداول و پیوست‌های لایحه بودجه و تقدیم آن به نمایندگان از سوی دولت، بررسی‌ها در نشست‌های آینده کمیسیون جدی‌تر دنبال می‌شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 68263
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم