خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/10 - 10:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی صورت می‌گیرد؛

بررسی اقدامات صورت‌ گرفته برای کمک‌رسانی به مردم پاکستان

**کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته با حضور وزرای امور خارجه و بهداشت و درمان و رئیس جمعیت هلال احمر ،اقدامات صورت گرفته برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان پاکستان را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت،کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در جلسات این هفته خود، سوال مشترک 15 تن از نمایندگان از وزیر امور خارجه را بررسی می‌کند.

"منوچهر متکی" وزیر امور خارجه این هفته با حضور در کمیسیون امنیت ملی به سوال مشترک "محمود احمدی‌بیغش"، "بیژن نوباوه"، "یوسف قاسمی"، "حسن نوروزی"، "محمدکریم شهرزاد"، "پیمان فروزش"، "حسن ملک‌محمدی"،"اصغر گرانمایه‌پورگ، "حسین نجابت"، "ستار هدایت‌خواه"،"موسی‌غضنفرآبادی"،"سیدجلال یحیی‌زاده"، "فرهاد بشیری"، "جبار کوچکی‌نژاد" و "علی زنجانی" به ترتیب نمایندگان شازند- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر- لاهیجان و سیاهکل- رباط کریم- اصفهان- زاهدان- دامغان- کاشان- تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر- بویراحمد و دنا- بم- تفت و میبد- پاکدشت- رشت- نقده و اشنویه پاسخ می دهد.

کمیسیون امنیت ملی همچنین این هفته، بررسی سوال "محمود احمدی‌بیغش" نماینده شازند و "غلامرضا اسداللهی"نماینده تربت جام و تایباد،"داریوش قمری" نماینده ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول و "سیروس برنا بلداچی" نماینده بروجن از وزیر امور خارجه را در دستور کار خود دارد.

این کمیسیون ، طی هفته جاری با حضور فرماندهی نیروی انتظامی به بررسی آخرین اخبار و اطلاعات انتظامی- امنیتی کشور می پردازد.

همینطور بررسی اقدامات و نحوه انجام کمک‌رسانی به سیل‌زدگان پاکستان با حضور وزرای امور خارجه، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور و ریاست جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در دستور کار این کمیسیون است.

کارگروه روابط خارجی کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی نیز طی هفته جاری با حضور مسؤولین ذی‌ربط به بررسی انتخابات اخیر افغانستان می پردازد.

  • کد خبر : 28445
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار