خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/08 - 18:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بررسی افزایش حقوق پرسنل غیر هیئت علمی وزارت بهداشت در کمیسیون آموزش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از رسیدگی به طرح افزایش حقوق و مزایای پرسنل غیر هیئت علمی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی در جلسه امروز کمیسیون متبوع خود خبرداد.


نورالله حیدری دستنایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری خانه ملت درباره جلسه امروز (یکشنبه٬ 8 آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در این جلسه طرح افزایش حقوق و مزایای پرسنل غیر هیئت علمی وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی مورد بررسی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به عنوان کمیسیون فرعی قرار گرفت.



نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی افزود: حقوق و دریافتی اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی در میان کارکنان وزارت بهداشت٬ درمان و آموزش پزشکی تفاوت دارد و در این طرح مقرر شده است تا این وزارتخانه همانند وزارت علوم٬ تحقیقات و فناوری عمل کند که 35 درصد از حقوق و مزایای پرسنل غیر هیئت علمی به عنوان فوق العاده جذب٬ به حقوق آنها اضافه شود.



وی با بیان اینکه امسال این بودجه از درآمد اختصاصی وزارتخانه تامین می‌شود٬ اظهار کرد: تامین اعتبار این قانون از سال آینده در بودجه سالانه لحاظ می‌شود.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات اضافه کرد: اعضای کمیسیون به کلیات این طرح ایراداتی را وارد کرند و بنا شد این طرح در جلسه دیگری نیز مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد که اگر کلیات آن به تصویب رسید٬ با اعمال تغییراتی در آن به جمع‌بندی مناسبی در قبال این طرح برسیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 61915
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم