خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/05/07 - 10:37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
انجام می‌شود؛

بررسی اصلاح قانون‌انتخابات ریاست‌جمهوری در کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور

کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در جلسه روز یکشنبه خود اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را در دستور کار دارد.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس دستور هفتگی اعلام شده کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور‌ روزهای یکشنبه و چهارشنبه تشکیل جلسه خواهد داد.



اعضای کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه، میزبان فرمانده نیروی انتظامی به منظور معارفه و ارائه گزارش عملکرد سال جاری و برنامه‌‌های آتی وی هستند.



ادامه بررسی اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری، بررسی و انتخاب دو نفر جهت عضویت در کمیسوین ماده 10 احزاب و بررسی اخبار و اطلاعات واصله از دیگر دستور کارهای روز یکشنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور است.



اعضای کمیسیون شوراها همچنین در جلسه روز سه‌شنبه خود که در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود،  در جلسه لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شدآمد و چگونگی اجرای آن و بررسی اخبار و اطلاعات واصله را بررسی می‌کنند.



اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسه بعدازظهر روز سه‌شنبه خود نیز علاوه بر ادامه بررسی لایحه تعیین مرجع تهیه و تصویب مقررات مربوط به تخلفات از نظامات راجع به امور شهری و شدآمد و چگونگی اجرای آن، رسیدگی به سئوالات احمد بخشایش اردستانی، عوض حیدرپور شهرضایی، یونس اسدی، سیدجلال یحیی زاده و علی ایرانپور را در دستور کار دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 79603
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار