خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/01 - 17:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نصرالله کمالیان خبر داد:

بررسی ادغام وزارت راه و مسکن در کمیسیون عمران

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این که اعضای این کمیسیون امروز ادغام وزارت مسکن و وزارت راه را بررسی کردند، گفت: با توجه به بودجه سال 90 دو وزارتخانه، دولت باید وزارت مسکن را در وزارت راه ادغام کند.


"نصرالله کمالیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) ، با بیان این که اعضای کمیسیون عمران مجلس در نشست عصر امروز (یکشنبه اول خرداد) ادغام وزارتخانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری را بررسی کردند، تصریح کرد: با توجه به این که متن لایحه پیشنهادی دولت به این کمیسیون ارائه نشد، اعضا نتوانستند پاسخ مناسبی را برای سئوال‌های خود پیدا کنند.



نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ادغام وزارت‌خانه مسکن و شهرسازی و وزارتخانه راه و ترابری نخستین ادغام دولت است، افزود: اعضای کمیسیون باید با دقت نظر بیشتری این ادغام را بررسی کنند.



وی ادامه داد: با توجه به این که بودجه وزارت مسکن و شهرسازی در سال جاری 700 میلیارد تومان و بودجه وزارت راه و ترابری چهار هزار و 800 میلیارد تومان است، دولت باید وزارت مسکن و شهرسازی را در وزارت راه و ترابری ادغام کند.



عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: یکی از مسایلی که در نشست امروز این کمیسیون مطرح شد این بود که دولت باید اول شرح وظایف وزارتخانه جدید را به مجلس ارائه کند یا وزیر پیشنهادی خود را برای مدیریت در این وزارتخانه به مجلس معرفی کند.

  • کد خبر : 48285
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار