خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 18:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون انرژی خبر داد:

بررسی آثار هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون انرژی

**سخنگوی کمیسیون انرژی مهم‌ترین دستور کار امروز این کمیسیون را بررسی تبعات اجرای قانون هدفمندی در حوزه‌های مختلف عنوان کرد و از حضور روسای شرکت ملی گاز، نفت، برق و راهداری در جلسه امروز برای ارائه گزارش در همین خصوص خبر داد.

"سید عماد حسینی" سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت از بررسی آثار هدفمندی یارانه‌ها در حوزه‌های مختلف و حامل‌های مختلف انرژی طی نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: امروز با حضور روسای شرکت‌های نفت، گاز، برق، پالایش و پخش و همچنین رییس راهداری و سخنگوی کمیته هدفمندی یارانه‌ها، آثار اجرای این قانون در حوزه‌های مختلف مورد بررسی قرا گرفت.

نماینده مردم قروه و دهگلان با بیان اینکه هدف نشست امروز کمیسیون انرژی بررسی رعایت قانون در نحوه هدفمند سازی یارانه‌ها بود، افزود: در این جلسه علاوه بر گزارش مسئولان اجرایی از هدفمندی یارانه‌ها در حوزه مسئولیت خود، سوالات مختلفی نیز در این خصوص از سوی نمایندگان مطرح شد که عمده آن‌ها به موضوع رعایت قانون در هدفمندی یارانه‌ها مربوط می‌شد.

حسینی با اشاره به قرائت گزارش روسای شرکت‌های حاضر در نشست، گفت: کمیسیون انرژی در خصوص نظارت بر اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و حسن اجرای آن نظارت کامل دارد و نشست امروز آغازی بر نشست‌های مداوم در این خصوص است.

احتمال واریز یارانه‌های نقدی به کارت هوشمند انرژی برای پرداخت قبوض

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین از طرح موضوع واریز یارانه‌های نقدی به کارت هوشمند انرژی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در جلسه امروز بحث‌هایی در خصوص کارت هوشمند انرژی مطرح شد که هدف اصلی از طرح این موضوع واریز یارانه نقدی افراد به این کارت هاست و این کارت‌ها به گونه‌ای طراحی خواهد شد که تنها قابلیت پرداخت قبوض را داشته باشد و تنها در صورتیکه مصرف خانواده‌ها کمتر از میزان یارانه آن‌ها باشد بتوانند از این کارت‌ها بصورت نقدی برداشت کنند.

  • کد خبر : 36025
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار