خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/04 - 15:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ملک‌محمدی:

برای تحقق آرمانهای امام و رهبری نیازمند تمرکز مدیریت فرهنگی هستیم

**عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تبریک میلاد امام حسن (ع) و همچنین آغاز هفته دولت،گفت: ما برای رسیدن به اهداف والا و تحقق آرمان‌های امام (ره) و رهبری به تمرکز مدیریت فرهنگی و هماهنگی میان همه دستگاه‌های فرهنگی نیاز داریم.

"حسن ملک‌محمدی" در گفت‌وگو با خبرنگارخانه ملت،اظهار داشت: به نظر  می‌رسد دولت تا جایی که توان دارد مخلصانه و صادقانه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی فعالیت می‌کند.

نماینده مردم دامغان فعالیت‌های دولت در تمام زمینه‌ها را مثبت ارزیابی کرد و افزود: رویکرد دولت در دایره فرهنگ در طول دوران انقلاب اسلامی بی‌سابقه بوده است. برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، گسترش فرهنگ ناب محمدی و گفتمان امام و رهبری؛ شاهد این ادعا است.

وی تاکید کرد: با تمام این تفاسیر ما استعداد و ظرفیت بیشتر از این را داریم و زمینه برای افزایش فعالیت‌ها در این بخش وجود دارد.

ملک‌محمدی عملکرد دستگاه‌های دولتی در رابطه با مسائل فرهنگی را رضایت‌بخش توصیف کرد و یادآور شد: این رضایت‌مندی نسبت به گذشته است اما نسبت به تکلیفمان در برابر تهاجم فرهنگی غرب و تقویت ایمان در امت فداکار ایران مقداری فاصله داریم.

وی گفت: دشمنان ما در تبلیغ مذاهب گوناگون در داخل کشور تلاش می‌کنند و متاسفانه برخی از فرقه‌های ظاله و گروه‌های مرتد در حال فعالیت هستند. بنابراین برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و گسترش فرهنگ اصیل، به فعالیت‌های عمیق‌تری نیاز داریم.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، توجه و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و بهره‌برداری از استعداد و ظرفیت جوانانمان می‌توانیم به یک نهضت علمی و فرهنگی عظیم در ایران دست پیدا کنیم.

  • کد خبر : 26028
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار