خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/26 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مقیمی:

بخش حمل و نقل در برنامه پنجم مغفول واقع شد

** نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران با اشاره به پایان بررسی برنامه پنجم توسعه در مجلس درخصوص روند بررسی بخش حمل‌ونقل برنامه پنجم با گلایه از روند بررسی این بخش گفت: متأسفانه کمیسیون تلفیق آن‌طور که باید به نظرات کمیسیون عمران توجه نکرد.

"محمدحسین مقیمی" در گفت و گو با روزنامه وقایع استان مرکزی تصریح کرد: اگرچه بخش حمل‌ونقل از بخش‌های مهم و اساسی برنامه پنجم توسعه است و کمیسیون عمران در خصوص آن کارهای اساسی انجام داد اما چه کمیسیون تلفیق و چه در صحن نسبت به آن توجه کافی نشان داده نشد.

وی گفت: از رئیس مجلس و رئیس کمیسیون انتظار داشتیم به این بخش حمل و نقل و پیشنهادات کمیسیون اهمیت بیشتری بدهند.

مقیمی تصریح کرد: البته مصوبات راه‌های روستایی از مصوبات مفید و مهم برنامه پنجم در بخش حمل‌ونقل است که تصویب شده.

محمدحسین مقیمی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران در خصوص ضمانت اجرای برنامه پنجم توسعه نیز گفت: برنامه چهارم توسعه نیز با وجود ضمانت‌های اجرایی لازم بخش زیادی از آن اجرایی نشده و دولت می‌گوید منابع لازم را برای اجرایی کردن نداشته است.

عضو کمیسیون عمران اضافه کرد: ما معتقدیم دولت از طریق درآمد نفتی می‌توانست منابع لازم را تأمین کند و در خصوص برنامه پنجم نیز اگر همین رویه ادامه داشته باشد 5 سال دیگر از برنامه عقب خواهیم افتاد.

وی تصریح کرد: اگر دولت دوباره نتواند منابع طرح‌های برنامه پنجم توسعه را تأمین کند مجدداً با عقب‌افتادگی در این برنامه نیز مواجه خواهیم بود.

  • کد خبر : 33669
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار