خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/16 - 18:21
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
علیزاده:

بخش‌هایی از طرح امر به معروف و نهی از منکر مورد بازبینی قرار می‌گیرد

عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه شورای نگهبان درباره بخش‌هایی از مصوبه امر به معروف و نهی از منکر ابهام دارد، گفت: کمیسیون شورا‌ها برای ورود به این مسئله منتظر نامه رسمی شورای نگهبان است.


"رضا علیزاده" در گفت‌و‌گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در مورد تشریح جزئیات جلسه امروز کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس، گفت: اعضای کمیسیون راجع به ابهامات مدنظر شورای نگهبان درباره مصوبه امر به معروف و نهی از منکر مجلس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده ورزقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته کمیسیون پیرامون موضوع‌های مبهم مصوبه یاد شده تصمیم گیری نهایی نکرد، چون منتظر نامه رسمی شورای نگهبان است؛ اما حتما باید بخش‌هایی از طرح امر به معروف و نهی از منکر مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی درباره موضوع دیگر جلسه کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی، افزود: پیش از عید لایحه‌ای تقدیم مجلس شد که در آن شرایط صدور سند برای اراضی فاقد سند رسمی تشریح شده بود. کمیسیون ما امروز به عنوان کمیسیون فرعی با حضور مسئولان ثبت اسناد و مسکن و شهرسازی کلیات این لایحه را بررسی و ورود به جزئیات را به جلسه دیگر واگذار کردند.

  • کد خبر : 42305
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار