خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/11 - 20:25
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
مرادنیا با اشاره به جلسه کمیسیون برنامه و بودجه تاکید داد:

بازنگری در برخی از منابع بودجه 90

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تأکید بر وجود ایرادهایی در منابع پیش بینی شده برای بودجه سال 90، گفت: منابع پیش‌بینی شده از محل حساب ذخیره‌ارزی و برخی ارقام مربوط به فروش نفت در بودجه سال آینده، نیازمند بازنگری و اصلاح است.


" بهمن مرادنیا" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت توضیح داد: پیش‌بینی 12هزار میلیارد تومان از محل حساب ذخیره ارزی به عنوان بخشی از منابع درآمدی بودجه 90، درحالی انجام شده که بانک مرکزی در گزارش اخیر خود، موجودی این حساب را کمتر از 200 میلیون تومان اعلام کرده است.



نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی، افزود: درجلسه امروز(چهارشنبه 11 اسفند) کمیسیون برنامه و بودجه، قرارشد پس از برطرف شدن اختلاف نظر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت‌راهبردی رئیس‌جمهوری و بانک مرکزی جمهوری اسلامی درباره حساب ذخیره ارزی، موضوع منابع درآمدی بودجه 90 دوباره بررسی شود.



وی ادامه داد: در صورتی که معلوم شود تأمین 12 هزار میلیارد تومان از حساب ذخیره ارزی امکانپذیر نیست، دولت مکلف می‌شود از طریق ارز یا از محل درآمدهای نفتی این کسری بودجه را جبران کند.



دبیر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اعلام این که نتیجه نشست اخیر این کمیسیون، نهایی نشده است، گفت: از ابتدای هفته آینده ادامه بررسی منابع درآمدی بودجه در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

  • کد خبر : 39623
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار