خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/13 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بازدید هیات اعزامی مجلس از مناطق زلزله زده تربت حیدریه

**هیات اعزامی مجلس شورای اسلامی صبح امروز از مناطق زلزله زده تربت‌حیدریه بازدید کرد.

"حسین ابراهیمی" عضو هیات اعزامی مجلس شورای به مناطق زلزله زده تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، گفت: این هیات به دستور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی به مناطق زلزله زده تربت حیدریه اعزام شده است.

نماینده بیرجند با اعلام اینکه از صبح امروز- شنبه- هیات اعزامی مجلس بازدیدی از مناطق زلزله زده داشته است، افزود: آنچه که مشاهده شد زلزله خسارت های مالی زیادی به بار آورده و خانه‌های زیادی تخریب شده است.

نایب رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به محرومیت مردم مناطق زلزله‌زده خواستار این شد که کمک‌های زیادی به مردم این مناطق شود.

وی همچنین با اشاره به  تلاش های مسئولان منطقه برای کمک به مردم زلزله زده،  گفت: آثار زلزله بیش از این تلاش ها است و نیاز به این دارد که بودجه خوبی برای بازسازی مناطق زلزله زده در نظر گرفته شود.

ابراهیمی با اشاره به وام 10 میلیون تومانی که بنیاد مسکن در اختیار زلزله زدگان گذاشته است، خاطرنشان کرد: مردم این مناطق به دلیل محرومیت بیشتر خواهان کمک های بلاعوض هستند.

نماینده بیرجند افزود: به همین دلیل هیات اعزامی مجلس به مناطق زلزله زده قرار است گزارشی از وضعیت مردم منطقه ومیزان خسارت زلزله تهیه و برای اقدام تقدیم رئیس مجلس شورای اسلامی کند.

حسین ابراهیمی نماینده بیرجند، "محمدعلی رضایی" نماینده تربت حیدریه، "سیدعلی موسوی جرف" نماینده آبادان و "شبیب جویجری" نماینده اهواز اعضای هیات اعزامی به مناطق زلزله زده تربیت حیدریه را تشکیل می دهند.

  • کد خبر : 26652
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار