خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/07/05 - 16:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بازدید اعضای کمیسیون عمران از تصفیه خانه جنوب تهران

اعضای کمیسیون عمران ضمن بازدید از تصفیه‌خانه جنوب تهران به عنوان یکی از 5 طرح فاضلاب استان تهران از نزدیک در جریان سیستم جمع‌آوری و نحوه تصفیه فاضلاب این تصفیه خانه قرار گرفتند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت www.icana.ir ، اعضای کمیسیون عمران بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه 5 مهر ماه) ضمن بازدید از روند و نحوه تصفیه آب در تصفیه خانه جنوب تهران، در نشستی با مدیران و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان تهران در جریان مشکلات این سازمان قرار گرفتند.



در این نشست موانع مالی، اجرایی و همچنین نیاز به قوانین در زمینه آب برگشتی فاضلاب از سوی مسئولان و کارشناسان شرکت آب و فاضلاب تهران مطرح شد.



مدیران شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این که سیستم فاضلاب استان تهران به عنوان پایتخت سیاسی کشور نسبت به سایر کلان شهرها از متوسط کشوری عقب بوده و پیشرفتی در حد 37 درصد داشته است از اعضای کمیسیون عمران خواستند تا برای سرعت بخشیدن به پروژه های فاضلاب شهری، مجلس کمک­های لازم را برای رد دیون شرکت آب و فاضلاب از محل وام­های دریافتی در دستور کار قرار دهد تا از این مسیر منابعی که صرف پس دادن وام ها می شود به پروژه های این شرکت اختصاص یابد.



آن­ها همچنین با اشاره به غیر دولتی بودن این شرکت و واریز وصولی ها به خزانه دولت از نمایندگان خواستند تا مشکلات مالی در این بخش را هم مورد بررسی قرار دهند.



در ادامه این نشست علی اکبر آقایی، رئیس کمیسیون عمران نیز با بیان این که مشکلات مطرح شده در کمیسیون عمران بررسی خواهد شد گفت: بررسی ها و پیگیری های لازم برای حل مشکلات در کمیسیون عمران دنبال خواهد شد.



علی­اکبر آقایی، محسن نریمان، ابوالقاسم رحمانی،‌ محمدرضا حسین نژاد، محمدعلی رضایی، نصراله کمالیان، محمدحسین مقیمی   به عنوان اعضای کمیسیون عمران در این بازدید حضور داشتند.

  • کد خبر : 59460
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم