خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/28 - 19:16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
یوسف‌نژاد به خانه ملت خبر داد:

بازدید اعضای کمیسیون صنایع و معادن از شهرک‌های صنعتی رشت و انزلی

**سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به سفر اعضای کیمسیون به استان گیلان، گفت: در اولین روز سفر، اعضای کمیسیون از شهرک‌های صنعتی رشت و انزلی بازدید کردند.

"علی‌اصغر یوسف‌نژاد" در گفت‌وگو با خیرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان مطلب فوق، گفت: پس از بازدید از این دو شهرک صنعتی، جلسه‌ای با ستاد هماهنگی صنایع گیلان تشکیل جلسه دادیم تا مسائل و مشکلات بخش صنعت استان با حضور مسئولان مربوطه مطرح و بررسی شود.

وی با اشاره به جلسه ستاد هماهنگی صنایع گیلان، تصریح کرد: در این جلسه در خصوص وضعیت صنعت استان گیلان و شرایط استراتژی شهرک‌های صنعتی آن بحث و گفت‌وگو و راه‌کارهای جهت حل مشکلات این مراکز در جسله مطرح شد.

یوسف‌نژاد به برنامه‌های دیگر سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن اشاره کرد و گفت: در ادامه اعضای کمیسیون از مجمع فولاد گیلان و شرکت فومنات بازدید کردند.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به برنامه‌های فردای کمیسیون در استان گیلان گفت: دیدار با تولیدکنندگان صنعت و معدن با حضور استاندار، مسئولان صنعت و معدن و معاونان وزیر صنایع از مهمترین برنامه فردای اعضای کمیسیون صنایع و معادن در استان گیلان است.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه قرار بود پس از بازدید اعضای کمیسیون از گیلان به اردبیل نیز سفر کنند، تاکید: با توجه به حجم بالای بازدید و برنامه اعضای کمیسیون در استان گیلان فرصتی برای سفر به اردبیل وجود ندارد.

رضا رحمانی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن نیز در گفت و گو با خانه ملت در خصوص سفر به اردبیل گفت: اگر اعضای کمیسیون فرصت نکنند در ادامه سفر  استان گیلان از اردبیل بازدید کنند، برنامه بازدید از این استان به سه ماه دیگر موکول خواهد شد.

  • کد خبر : 27705
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار