خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/13 - 14:08
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

بازدید اعضای کمیسیون صنایع از مراکز صنعتی اصفهان

**اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مراکز صنعتی استان اصفهان بازدید کردند.

"مصطفی رضاحسینی" عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت، با اعلام این خبر گفت: اعضای کمیسیون امروز یک‌شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی فولاد مبارکه، صنایع هواپیمایی کشور (صها) شاهد دستاوردهای نوین در عرصه نیازهای روز کشور در این قطب صنعتی بودند.

وی با بیان اینکه مشاهده دستاوردهای صنعتی و تکنولوژی کشور به انسان احساس غرور و توانمندی می دهد،‌ خاطرنشان ساخت: متخصصان ایرانی توانسته‌اند با استفاده از تکنولوژی‌های بومی به پیشرفت‌های قابل توجه و تحسین‌بر‌انگیزی برسند به نحوی که کشور ما در حال حاضر در بسیاری از رشته‌ها امکان رقابت با فعالان عرصه صنعت در دیگر کشورها را دارد.

حسینی یاداور شد: در برخی حوزه‌ها مانند فولاد مبارکه حتی پیشرفت‌های کشور باعث شده ایران در منطقه خاورمیانه گوی سبقت را از سایرین برباید.

نماینده مردم شهربابک یک بخش از موفقیت فولادمبارکه را مدیون مدیریت این واحد صنعتی ارزیابی کرد و گفت: مدیر عامل فولادمبارکه از جمله مدیرانی است که هم تجارب بسیار خوبی در عرصه صنعت دارد و هم از دانش کافی و به روز برخوردار است به نحوی که بکارگیری از تکنولوژی‌های نوین و به روز باعث شده تا موقعیت منحصر به فردی را برای واحد صنعتی در منطقه خاورمیانه فراهم آورد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در ادامه به نشست مشترک اعضای این کمیسیون با صنعتگران، سرمایه‌گذاران و اعضای اتاق بازرگانی اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست مشکلات و مسائل پیش روی سرمایه‌گذاران و جامعه صنعتی این استان به صورت شفاف و صریح مطرح شد.

نماینده شهر بابک با اشاره به مهمترین مباحث مطرح شده در این نشست اظهار داشت: هدفمند کردن یارانه ها و اجرای یکباره آن در کشور ازجمله موضوعات مطرح در این جلسه بود.

وی افزود: آنها بر این باور بودند که اجرای این طرح بدون هماهنگی با صنعتگران باعث وارد شدن شوک اقتصادی به واحدهای صنعتی شده به نحوی که بخشی از واحدها به تعطیلی کشانده شده اند.

رضا حسینی خاطرنشان کرد: در نهایت در نشستی که با حضور تعدادی از نمایندگان استان اصفهان و استاندار این استان برگزار شد مقرر شد تا تمهیدات لازم برای حمایت از بخش صنعت در این منطقه اندیشیده شود.

  • کد خبر : 34964
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار