خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 18:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
سخنگوی کمیسیون انرژی:

ایرادهای شورای نگهبان در طرح اصلاح الگوی مصرف برطرف شد

**سخنگوی کمیسیون انرژی از بررسی ایرادهای شورای نگهبان در باره طرح اصلاح الگوی مصرف در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: همه ایرادهای وارده به این طرح، در نشست امروز برطرف شد.

"عماد حسینی" در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در باره نتیجه نشست امروز اعضای کمیسیون انرژی افزود: کمیسیون در این نشست، طرح اصلاح الگوی مصرف را که شورای نگهبان اعاده کرده بود، بررسی کرد و خوشبختانه شورای نگهبان از حدود 80 ماده این طرح تنها سه مورد ایراد جزئی و اصلاح عبارتی گرفته بود که تمامی اینها در نشست امروز برطرف شد.

حسینی همچنین تصریح کرد: کمیسیون اصلاحات عبارتی که شورای نگهبان در نظر داشت را در مواد 39 و 42 این طرح لحاظ کرد و ماده 9 این طرح نیز که شورای نگهبان به آن ایراد داشت، برای تأمین نظر اعضای کمیسیون اصلاح شد.

نماینده مردم قروه و دهگلان همچنین از بررسی طرح سامان دهی ناظران مجلس در نشست امروز کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: بررسی طرح سامان دهی ناظران، امروز در کمیسیون انرژی آغاز و تا ماده 9 این طرح نیز بررسی شد و اعضای کمیسیون انرژی در ماده 3 این طرح، حضور یک نماینده از کمیسیون انرژی در شورای عالی انرژی را خواستار شدند.

سخنگوی کمیسیون انرژی همچنین از تشکیل جلسه کارگروه تدوین اساسنامه شرکت ملی نفت، خبر داد و گفت: در جلسه امروز این کارگروه که با حضور کارشناسان مشاور مجلس و برخی اعضای کمیسیون انرژی تشکیل شده بود، بررسی قانون نفت و گاز ادامه یافت و این کارگروه عصر فردا نیز جلسه خواهد داشت.

  • کد خبر : 36865
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار