خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/22 - 17:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
روایت محسنی ثانی از جلسه کمیسیون اجتماعی

ایرادات شورای نگهبان به وزارت امور زیر بنایی رفع شد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح ادغام وزارت زیر بنایی در این کمیسیون و رفع شدن موارد ابهامی خبر داد.


"محمدرضا محسنی ثانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) اظهارداشت: محور اصلی جلسه امروز کمیسیون اجتماعی ادغام سه وزارتخانه راه و ترابری، مسکن وشهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات بود که نمایندگان در این جلسه به رفع ایرادات شکلی گرفته شده از سوی شورای نگهبان پرداختند.



نماینده مردم سبزوار در مجلس خاطرنشان کرد: موضوع ادغام وزارت امور زیربنایی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونان وی و نماینده شورای نگهبان مورد بحث و بررسی و تصویب قرارگرفت.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شورای نگهبان خواستار این بود که شرح وظایف وزارتخانه ادغام شده از سه وزارتخانه راه وترابری، مسکن وشهرسازی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مشخص باشد که براین اساس ایراد مذکور مورد تصویب اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس قرار گرفت. 



یادآور می‌شود که محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس در جلسه امروز با وارد ندانستن تذکر زهره الهیان درباره تشکیل وزارت امور زیربنایی گفت: شورای نگهبان از طرح ادغام وزارتخانه‌های راه و مسکن ایراد نگرفته است بلکه موضوع شرح وظایف وزارتخانه ادغامی را ملزم به تصویب مجلس خوانده است. بنابراین کمیسیون و مجلس نیز در این مرحله نباید در اصل لایحه تغییر ایجاد کند.

  • کد خبر : 50823
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار