خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/25 - 16:31
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
بائوج لاهوتی با اشاره به گزارش رییس آبفای کشور به کمیسیون عمران:

اهداف برنامه چهارم در دسترسی روستاییان به آب آشامیدنی محقق نشده است

عضو کمیسیون عمران مجلس با تأکید بر سهم 86 درصدی روستاییان از آب آشامیدنی سالم در برنامه چهارم توسعه گفت: متأسفانه گزارش مدیرعامل آبفای کشور از تحقق نیافتن اهداف برنامه چهارم توسعه در دسترسی روستاییان به آب آشامیدنی سالم خبر می‌دهد.


"مهرداد بائوج لاهوتی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، در تشریح نشست روز سه‌شنبه - 25 مرداد ماه - کمیسیون عمران گفت: در این نشست رئیس آبفای کشور حضور یافت و گزارشی از وضعیت آب کشور به ویژه وضعیت دسترسی روستاهای کشور به آب آشامیدنی ارائه داد.



نماینده مردم لنگرود درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس گزارش رئیس آبفای کشور میزان دسترسی روستاهای کشور به آب اشامیدنی سالم در حال حاضر 76 درصد است.



وی میزان دسترسی روستاییان به آب آشامیدنی را 10 درصد کمتر از اهداف برنامه چهارم توسعه خواند و گفت: بر اساس قانون چهارم توسعه؛ سهم روستاییان کشوراز آب آشامیدنی باید به 86 درصد می‌رسید که آمار اعلام شده از 10 درصدی عقب ماندگی در این بخش خبر می‌دهد.



عضو کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: متأسفانه آمار ارائه شده در نشست کمیسیون نیز از تحقق نیافتن اهداف هشت درصدی برنامه چهارم توسعه در زمینه فاضلاب روستایی حکایت دارد.

  • کد خبر : 56708
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار