خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/16 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
میرخلیلی:

انقلاب اسلامی راه پیشرفت را برای تمام اقشار جامعه باز کرد

**نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس شورای اسلامی، یکی از ابعاد مهم انقلاب اسلامی را توجه به فقرا و مستضعفان جامعه عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی راه تحصیل، پیشرفت و آسایش را برای تمام اقشار جامعه باز کرد.

"سیدعلی میرخلیلی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به ارتقای وضعیت رفاه در جامعه به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) که تا عمق روستاهای کشور پیشرفت کرده بود، حاکی از این است که انقلاب اسلامی توجه به فقرا  و مستضعفان و همچنین رفاه مردم را در اولویت می‌داند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، افزود: کمک به ایتام، روستاییان نیازمند و زنان سرپرست خانوار از جمله کارهای عظیمی است که پس از انقلاب از سوی کمیته امداد صورت گرفت.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسئولان نظام جزو اقشار محروم جامعه بودند، گفت: انقلاب اسلامی راه تحصیل و پیشرفت را برای همه اقشار جامعه فراهم کرد، به طوری که در دوران پیش از انقلاب تمامی مسئولان جزو اقشار محروم جامعه بودند؛ اما انقلاب اسلامی تحولی عظیم را در حوزه رفاه و آسایش مردم ایجاد کرد.

میرخلیلی همچنین به بهبود وضعیت روستاها و رفاه آنها اشاره کرد و افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، روستاها از برق، آب آشامیدنی سالم و بهداشت و درمان استاندارد برخوردار شدند، در واقع تمام تلاش انقلاب اسلامی در حوزه اقتصادی و رفاهی توجه به محرومان و توده مردم بود.

  • کد خبر : 37203
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار