خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/02 - 15:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه فراکسیون دانشگاهیان با آیت‌الله لاریجانی صورت می‌گیرد:

انعکاس مشکلات دانشگاه و آموزش عالی به رییس قوه قضاییه

**فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، این هفته به منظور انعکاس مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان با رئیس قوه قضاییه دیدار می‌کند.

"امیر طاهرخانی" نماینده مردم تاکستان در مجلس،در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با تاکید براینکه در دیدارهای فراکسیون دانشگاهیان با مسئولان نظام مشکلات دانشگاه‌ها و آموزش عالی مطرح می‌شود، افزود: جلسات این فراکسیون با افراد تاثیرگذار نظام و کشور و در راستای موارد مرتبط با مشکلات و مسائل مهم دانشجویان و دانشگاه و تلاش برای حل آنها است.

عضو هیات رئیسه فراکسیون دانشگاهیان همچنین گفت: فراکسیون دانشگاهیان این وظیفه را بر عهده دارد تا پل رابطی برای تعامل هرچه بیشتر و بهتر دانشگاه با دستگاه‌های دولتی باشد و مجلس نیز تمام سعی خود را برای انعکاس مشکلات دانشگاه‌ها به دولت به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه ارتباط مستقیمی با مسائل جامعه دارد، افزود: قوه قضاییه نیز جزو مهم‌ترین ارکان جامعه است که تاثیر زیادی بر دانشگاه و آموزش عالی دارد در جلسات گذشته نیز با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس مجلس شورای اسلامی دیدار داشتیم.

اعضای فراکسیون دانشگاهیان روز چهارشنبه 5 آبان ماه با حضور در دفتر" آیت‌الله آملی لاریجانی"،‌ نشست مشترکی با رییس قوه قضاییه برگزار خواهند کرد.

  • کد خبر : 29972
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار