خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/11 - 09:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نایب رییس کمیسیون بهداشت مجلس:

انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران مجلس را با علامت سئوال بزرگی روبرو کرده است

**نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: انحلال دانشگاه علوم پزشکی ایران همه مجلس را با علامت سئوال بزرگی روبرو کرده است.

"انوشیروان محسنی‌بندپی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به انحلال ناگهانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: همه اعضای مجلس و همه کسانی که به نوعی در ارتباط با این دانشگاه هستند، از این تصمیم متعجب شده‌اند.

نماینده مردم  نوشهر و چالوس در مجلس، تاکید کرد: در جلسه امروز کمیسیون بهداشت با وزیر بهداشت و درمان امیدواریم دلایل این انحلال و مشخص و راهکاری برای آن پیدا شود.

وی افزود: هنوز هم اصل قضیه را نمی‌دانیم و از طریق رسانه‌ها و سایت‌های خبری از جریان مطلع شدیم، این در حالی است که این دانشگاه با سه دهه سابقه و فعالیت خوب در زمینه آموزش و بهداشت نباید منحل شود.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از روز شنبه 8 آبان ماه 89 بر اساس ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منحل شده است. کلیه فعالیتهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کلیه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.

اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی امروز ساعت 13 قرار است در جلسه‌ای با حضور وزیر بهداشت و درمان این موضوع را بررسی کنند.

  • کد خبر : 30529
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار