خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/06/10 - 19:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
امروز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس صورت گرفت:

انتقاد از عزل و نصب‌های اخیر در وزارت علوم/ بررسی وضعیت دانشگاه‌‌ علوم‌پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز برای بررسی انتزاع دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تهران و ایران میزبان وزیر بهداشت بود.


عبدالوحید فیاضی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه امروز (یکشنبه 10 شهریور) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، مقرر شد دیوان عدالت اداری، وزارت علوم و در صورت لزوم کمیسیون آموزش مجلس برای تفکیک و انتزاع دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران قبل از مهرماه سال جاری جلسه‌ای تشکیل دهند.



نماینده مردم محمود‌آباد و نور در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز برای تقدیر و تشکر از زحماتش در کمیسیون حاضر شد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز برای بررسی انتزاع دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی تهران و ایرانمیزبان وزیر بهداشت بود.



همچنین عضو دیگری از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جابه جایی‌هایی که در بدنه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال انجام است،‌ افزود: جعفر توفیقی هنوز به پست وزارت علوم منصوب نشده و نباید دست به جابه‌جایی در بدنه و ساختار این وزارت‌خانه بزند چرا ممکن است مجلس به وی رأی اعتماد ندهد و کس دیگری را برای این منصب انتخاب کند.



سیدمحمدباقر عبادی با یادآوری نگرانی‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خصوص تغییراتی که در بدنه وزارت علوم در حال انجام است، تصریح کرد: در جلسه‌ای که امروز کمیسیون آموزش مجلس با حضور معاون سرپرست  وزارت علوم و معاون پارلمانی این وزارت‌خانه داشت جابه جایی های صورت گرفته در بدنه این وزارت مورد نقد قرار گرفت.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: جعفر توفیقی باید تا زمانی که موفق به اخذ رأی اعتماد از مجلس نشده دست به هیچ تغییر و تحولی در بدنه و ساختار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نزند./



پایان پیام

  • کد خبر : 109789
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار