خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/05/30 - 16:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست هفته آینده کمیسیون امنیت‌ملی انجام می‌شود:

انتخاب و معرفی ناظران مجلس‌بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت به صحن

انتخاب و معرفی ناظران مجلس‌بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت به صحن در دستور کار نشست هفته آینده کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس قرار دارد.


به ‌گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس دستور اعلامی کمیسیون‌های تخصصی مجلس، کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه 3 و 5 شهریور ماه تشکیل جلسه خواهد داد.



بر این اساس اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی در نشست روز (یکشنبه 3 شهریور) بعد از بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی، دو نفر از اعضا را برای انتخاب مجلس جهت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت به صحن علنی معرفی می‌کنند.



همچنین در نشست روز یکشنبه دو نفر از اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس به‌عنوان عضو دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی فلسطین انتخاب می‌شوند.



به‌گزارش خانه ملت، در نشست روز (سه شنبه 5 شهریور) کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس، اعضای کمیسیون ضمن بررسی آخرین اخبار و تحولات بین‌المللی، طرح‌های و لوایج ارجاعی به کمیسیون را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.



لازم به ذکر است که کارگروه امنیت جهت بررسی لایحه اصلاح قانون کار، کارگروه روابط خارجی جهت بررسی آخرین اخبار و تحولات در روز (یکشنبه 3 شهریور ماه) و کارگروه بسیج جهت بررسی نیازهای تقنینی سازمان بسیج مستضعفین با حضور مسئولان مربوطه و کارگروه دفاعی جهت بررسی آخرین اخبار و تحولات در روز (سه شنبه 5 شهریور) تشکیل جلسه خواهند داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 108898
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار