خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/01 - 17:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نمایندگان سه کمیسیون سه‌شنبه معرفی می‌شوند

انتخاب نمایندگان 10 کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه90

10 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی در نشست عصر امروز، نمایندگان خود را برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 1390 را برگزیدند.


به گزارش خبرگزاری خانه ملت، کمیسیون های تخصصی مجلس شواری اسلامی در نشست امروز (یکشنبه اول اسفند)، نمایندگان خود را برای بررسی لایحه بودجه 90 در کمیسیون تلفیق انتخاب کردند.



اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حسن کامران و سیدحسن نقوی حسینی، اعضای کمیسیون اصل نود سیدمحمدحسن ابوترابی فرد و سیدفاضل موسوی، اعضای کمیسیون شوراها و سیاست داخلی کشورعلی اصغر زارعی و عبدالحسین ناصری و اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی نیز محمد دهقانی  نقندر و عبدالرضا مرادی را برای حضور در کمیسیون تلفیق انتخاب کردند.



همچنین در حوزه کمیسیون‌های تخصصی بخش اقتصاد علی اصغر یوسف نژاد و شهریار طاهرپور از کمیسیون صنایع، محمد سقایی و حسن شبانپور از کمیسیون انرژی، غلامرضا مصباحی مقدم و فرهاد دلقپوش از کمیسیون اقتصادی و نیز محسن نریمان و حمیدرضا پشنگ از کمیسیون عمران برای عضویت در کمیسیون تلفیق انتخاب شدند.



اعضای کمیسیون اجتماعی نیز مهدی عیسی زاده و مرادعلی منصوری رضی و اعضای کمیسیون بهداشت نیز سیدشهاب الدین صدر و امیدوار رضایی را به عنوان نمایندگان خود درکمیسیون تلفیق انتخاب کردند.



کمیسیون‌های کشاورزی آب و منابع طبیعی، فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات انتخاب نماینده برای حضور در کمیسیون تلفیق را به نشست سه شنبه خود موکول کردند.

  • کد خبر : 38598
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار