خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/04/11 - 18:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون قضایی و حقوقی صورت گرفت:

انتخاب موسوی به‌عنوان نماینده کمیسیون قضایی و حقوقی در کمیسیون اصل نودم

عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس٬ از انتخاب سیدمحمدعلی موسوی به‌عنوان نماینده کمیسیون قضایی و حقوقی در کمیسیون اصل نودم قانون اساسی خبر داد و گفت: لایحه موافقتنامه همکاری قضایی بین ایران و الجزایر ٬ طرح تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی و لایحه حمایت قضایی نیز مورد بررسی قرار گرفت.


ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت٬ درباره دستور کار نشست امروز ( یکشنبه 11 تیرماه ) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس٬ اعلام کرد: بررسی لایحه موافقتنامه همکاری قضایی در امور مدنی و تجاری میان دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری دموکراتیک خلق الجزایر (اعاده شده از شورای نگهبان) یکی از دستور کارهای نشست امروز بوده است.



نماینده مردم نجف‌آباد٬ تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان این که لایحه موافقتنامه همکاری قضایی بین ایران و الجزایر در کمیسیون تصویب و به صحن علنی فرستاده شد گفت: پس از تصویب در صحن علنی٬ این لایحه به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.



وی افزود: در نشست امروز طرح تعیین تکلیف فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی و لایحه حمایت قضایی اعاده شده از شورای نگهبان نیز مورد بررسی قرار گرفت که قرار شد دولت در رابطه با منابع مالی این طرح اظهارنظر کند و نتیجه بررسی خود را به این کمیسیون ارائه دهد.



دبیر دوم کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، اظهار داشت: در پایان نشست  امروز این کمیسیون سیدمحمدعلی موسوی به‌عنوان نماینده  کمیسیون قضایی و حقوقی در کمیسیون اصل نودم (۹۰) قانون اساسی انتخاب شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 77806
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار