خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1391/09/28 - 17:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس؛

افزایش 24 درصدی قیمت بلیط قطار مورد موافقت قرار گرفت

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه رشد قیمت بلیط قطار با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون عمران مجلس افزایش میانگین 24 درصدی قیمت بلیط قطار را منطقی ارزیابی کردند.


مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: در نشست امروز (سه شنبه 28 آذر) کمیسیون عمران مجلس موضوع افزایش قیمت بلیط قطار با حضور مدیر عامل راه آهن و مدیران وزارت راه و شهرسازی بررسی شد و مسئولان دلایل این رشد قیمت را با ارائه اعداد و ارقام ذکر کردند.



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: استدلال مسئولان وزارت راه و شهرسازی و راه آهن این بود که هزینه شرکت های خصوصی به شدت رشد کرده و برای جبران این هزینه ها باید به طور متوسط قیمت بلیط قطار 24 درصد افزایش بیابد.



وی اضافه کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون عمران مجلس پس از بررسی اعداد و ارقام ارائه شده توسط مسئولان با افزایش میانگین 24 درصدی قیمت بلیط قطار موافقت کرده و آن را منطقی دانستند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلسبررسی طرح اصلاح ماده(۵۴) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را دیگر دستور کار این کمیسیون اعلام کرد و گفت: بر اساس این طرح که به تصویب کمیسیون عمران رسید، شهرداری ها و وزارت راه و شهرسازی از پرداخت هزینه برق معابر و تونل ها معاف شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 90874
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار