خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/16 - 17:17
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس:

افزایش مشارکت پذیری مردم دستاورد مهم انقلاب بود

**عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش روحیه مشارکت پذیری مردم در فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی پس از پیروزی انقلاب یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب به شمار می آید.

"جواد صبورآقچه کندی" در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص مهمترین دستاوردهای انقلاب در بخش اجتماعی گفت: انقلاب روحیه مشارکت پذیری متبلور کرد و همین موجب شد مردم در فرازهای مهم تاریخی در صحنه انقلاب حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: اوج روحیه مشارکت پذیری اجتماعی و سیاسی مردم پس از انقلاب اسلامی را می توان در هنگام هشت سال دفاع مقدس و جانفشانی مردم جستجو کرد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر روحیه مشارکت پذیری مردم در انقلاب نبود دشمن می توانست موفقیت های زیادی در اهداف شوم و پلید خویش دست یابد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی یادآورشد: روحیه مشارکت پذیری مردم در یاری رساندن به مردم در برخی حوادث و سوانح مانند زلزله یا سیل و....را می توان مرهون انقلاب اسلامی بهمن 1357 دانست.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم این موضوع را با گوشت و پوست و خون خویش دریافته اند که می توان با روحیه همکاری و مشارکت بر مشکلات و مسایل جامعه فائق آمد.

  • کد خبر : 37262
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار