خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/09/20 - 17:43
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در کمیسیون عمران مجلس مطرح شد؛

افزایش سهم نیروی انتظامی در بودجه‌های عمرانی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان این که در نشست امروز (یکشنبه 20 آذرماه) کمیسیون متبوعش با حضور سردار احمدی‌مقدم فرمانده محترم نیروی انتظامی کشور برگزار شد، از احتمال افزایش سهم 50 میلیارد تومانی بودجه عمرانی نیروی انتظامی پس سال‌ها خبر داد.


محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد: نشست کمیسیون عمران امروز (یکشنبه 20 آذرماه) با حضور سردار اسماعیل احمدی‌مقدم و جمعی دیگر از پرسنل نیروی انتظامی با موضوع بودجه‌های عمرانی نیروی انتظامی برگزار شد.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق گزارشی که احمدی‌مقدم قرائت کرد چندین سال است که بودجه عمرانی نیروی انتظامی 50 میلیارد تومان بسته می‌شود در حالی که هزینه‌های جاری نیروی انتظامی رو به افزایش است.



وی با بیان این که تورم موجود در جامعه رو به افزایش است و باید بودجه‌های عمرانی این دستگاه‌ها نیز افزایش یابد، مرمت پادگان‌ها و ساخت جدید پادگان‌ها را در دستور کار دارند.



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس هشتم یادآور شد: رأی‌گیری درخصوص طرح اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغها و رأی‌گیری درخصوص لایحه موافقتنامه تأسیس دالان حمل و نقل و گذر بین‌المللی بین دولتهای جمهوری اسلامی ایران، سلطان نشین عمان، دولت قطر، ترکمنستان و جمهوری ازبکستان به نشست بعدی کمیسیون موکول شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 64611
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم