خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/12/16 - 16:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست امروز کمیسیون عمران مطرح شد؛

افزایش بیش از 20 درصدی اعتبارات راه و مسکن در لایحه بودجه 91

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس هشتم، از بررسی اعتبارات مربوط به مسکن و راه در لایحه بودجه 91 در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.


محمدرضا حسین‌نژاددوین در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح مباحث مطرح شده در نشست عصر امروز (سه‌شنبه 16 اسفند) کمیسیون عمران، اظهار کرد: نشست امروز با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی درباره بودجه این وزارتخانه برگزار شد.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس گزارش‌هایی که ارائه شد؛ در بخش‌های مختلف مسکن و راه در مقایسه با بودجه سال 90 ، 20 تا 28 درصد در کلیه بخش‌های راه و شهرسازی افزایش اعتبار وجود داشت.



وی با اشاره به حضور محمدرضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست امروز کمیسیون عمران، یادآور شد: شاملو درباره طرح‌های هادی روستایی گزارشی ارایه کرد که بر اساس آن، بیشتر اعضای کمیسیون نیز معتقد بودند که برای خسارت منازل روستایی راهکاری یافت شود؛ اما شاملو اظهار کرد که به دلیل کمبود اعتبار اگر چنین چیزی اجرایی شود، اجرای طرح‌های هادی روستایی عقیم می‌ماند.



حسین‌نژاد همچنین از انتخاب 2 نفر از اعضای کمیسیون عمران برای عضویت در کمیسیون تلفیق، در نشست هفته آینده کمیسیون متبوعش خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 70413
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار