خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/01/29 - 14:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
شجاعی کیاسری خبرداد؛

افزایش بودجه دفاعی کشور در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 90 کل کشور با بیان اینکه مواد مراعی مانده از لایحه دولت در دستور کار کمیسیون بود، اعلام کرد: بودجه دفاعی کشور اعتبار قابل توجهی به خود اختصاص داد.


"سید رمضان شجاعی کیاسری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)،  با بیان اینکه کمیسیون تلفیق امروز صبح -29 فروردین- جلسه داشت، گفت: با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد، بودجه دفاعی کشور نسبت به سال گذشته افزایش یابد.



نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین درباره مصارف و درآمدهای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌های رأی گیری و مقرر شد تا از درآمدهای این قانون 30 درصد در اختیار بخش صنعت و تولید و 70 درصد در اختیار دولت قرار گیرد.



به گفته این نماینده برای حمل و نقل عمومی و قطار شهری بودجه 2 میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی برداشت خواهد شد.



شجاعی کیاسری با بیان اینکه یک هزار میلیارد ریال به توسعه کشاورزی اختصاص می‌یابد، افزود: تصویب شد تا برای هر متر مکعب گاز رسانی به روستاها و شهرهای پنج تومان عوارض دریافت شود.



نماینده مردم ساری با بیان اینکه این کمیسیون در نوبت عصر نیز نشست خواهد داشت، گفت: رابطه مالی دولت با وزارت نفت درباره درآمد حاصل از فروش نفت همچنان بلاتکلیف مانده که امیدواریم در نشست عصر تعیین تکلیف شود.



عضو کمیسیون تلفیق اظهار کرد: با اتمام کار کمیسیون، صحن علنی از هفته آینده رسیدگی به لایحه بودجه 90 را در دستورکار خواهد داشت.

  • کد خبر : 43843
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار