خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/02 - 17:50
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نظری‌مهر:

اعضای کمیسیون بهداشت با تاسیس دانشگاه امام خمینی موافقت نکردند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام مخالفت اعضای این کمیسیون با تاسیس دانشگاه امام خمینی (ره)، گفت: اعضای کمیسیون با اصل طرح تاسیس دانشگاه امام (ره) مشکلی نداشتند اما به دلیل اینکه ابزارهای لازم برای اجرای این طرح وجود نداشت با آن مخالفت کردند.


"محمدجواد نظری مهر" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در رابطه با جلسه امروز - یکشنبه 2 مرداد ماه - کمیسیون بهداشت و درمان تصریح کرد: در ابتدا اعضای کمیسیون به بررسی مواد ارجاعی لایحه مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداختند و سه ماده از آن را به تصویب رساندند.



نماینده مردم کردکوی، بندرترکمن و بندرگز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بررسی طرح تاسیس دانشگاه امام خمینی(ره) موضوع دومی بود که در کمیسیون بررسی شد.



وی با بیان اینکه نظر وزارت بهداشت و درمان و همچنین اعضای کمیسیون بهداشت برای تاسیس این دانشگاه مثبت نیست، خاطرنشان ساخت: اعضای کمیسیون معتقدند باید برای اجرای این امر کار کارشناسی بیشتری انجام شود و تا تجهیزات و امکانات لازم برای اجرایااین طرح آماده نباشد امکان عملیاتی شدن آن وجود ندارد.



عضو کمیسیون بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون با اصل طرح تاسیس دانشگاه امام (ره) مشکلی نداشتند، اما به دلیل اینکه ابزارهای لازم برای اجرای این طرح وجود ندارد، با آن مخالفت کردند.

  • کد خبر : 54751
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار