خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1392/07/06 - 19:00
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نقوی‌حسینی:

اعضای کمیسیون امنیت ‌ملی دوشنبه از تاسیسات هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با یادآوری بازدید‌های دوره‌ای اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌خارجی مجلس روز دوشنبه از تاسیسات هسته‌ای نطنز دیدار می‌کنند.


سید‌حسین نقوی‌ حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌ خارجی به صورت دوره‌ای از مناطق حساس و استراتژیک کشور بازدید می‌کنند توضیح داد: در راستای برنامه بازدید‌های دوره‌ای اعضاء کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی روز دوشنبه (8 شهریور) از سایت هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند.



نماینده مردم ورامین، قرچک، پیشوا و جوادآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعضاء کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی طی برنامه‌های مختلف از مرزها، دریای خزر و امکانات خلیج فارس بازدید کرده اند و این بازدید‌ها در راستای آشنایی اعضای این کمیسیون از مناطق مهم کشور است.



عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در تشریح برنامه‌های بازدیدهای گذشته این کمیسیون افزود: در دوره قبل اعضای کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از نیروگاه بوشهر و همچنین سایت فردو بازدید کرده بودند.



سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طی این دیدارها مسئولان سایت‌ها و نیروگاه‌ها گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های خود به کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس ارائه می دهند./



پایان پیام

  • کد خبر : 111657
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار