خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/26 - 16:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
ترابی:

اعضای کمیسیون اجتماعی از پاسخ‌های محصولی قانع نشدند

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر رفاه و تامین اجتماعی در برابر سئوالات نمایندگان در خصوص عملکرد شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی پاسخ قانع کننده‌ای ارائه نداد.

"نصراله ترابی" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در خصوص جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسون اجتماعی وزیر رفاه و تامین اجتماعی در پاسخ به سئوالات نمایندگان از جمله مساله تامین اجتماعی و شرکت های زیر مجموعه وزارت رفاه و تامین اجتماعی نتوانست پاسخ قانع کننده ای ارائه دهد.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین سئوالات مطرح شده می توان به عملکرد شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی،سیمان شستا، پتروشیمی شستا بود.
وی تصریح کرد: در ادامه سئوالی که نمایندگان حاضر در کمیسیون اجتماعی مجلس از وزیر رفاه و تامین اجتماعی  مطرح کردند، مربوط به پاداش های هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی بود که در این خصوص هم پاسخ شفافی داده نشد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: محصولی قول هایی در خصوص بررسی این مسایل مطرح کرد و مقرر شد موضوع توسط وی مورد بررسی قرار گیرد و گزارشی به مجلس ارائه شود. 

  • کد خبر : 38174
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار