خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/25 - 17:17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی مشخص شدند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از مشخص شدن اعضای 15 نفری کمیته تحقق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.


"شهریار طاهرپور" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) درتشریح جزئیات نشست امروز -سه‌شنبه 25 مردادماه - کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: در این جلسه اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صنایع پتروشیمی کشور انتخاب شدند.



نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی، افزود: 10 نفر از اعضای کمیسیون به همراه پنج نفر از نمایندگانی که متقاضی تحقیق و تفحص از صنعت پتروشیمی کشور بودند، اعضای کمیته را تشکیل می‌دهند.



وی با بیان این که هنوز اعضای هیئت رئیسه و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صنعت پتروشیمی مشخص نشده‌اند، اظهار امیدواری کرد، در نشست فردای کمیسیون سمت افراد مشخص شود.



طاهرپور درباره دیگر دستور کار امروز کمیسیون صنایع و معدن، گفت: مدیران و سرمایه‌گذاران شرکت هلدینگ توسعه معادن و توسعه صنایع معدنی که زیر مجموعه بانک پاسارگاد هستند، به تشریح عملکرد خود پرداخته و عملکرد آنها بررسی شد.



عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: در نشست امروز، لایحه‌های عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در گروه مطالعات بین‌المللی‌مس، بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت، اتحادیه بین‌المللی تأیید صلاحیت آزمایشگاهی نیز با اصلاحاتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.



شهریار طاهرپور"، "بهمن محمدیاری"، "نادر قاضی‌پور"، "مصطفی رضاحسینی‌قطب‌آبادی"،"محمدرضا سجادیان" ، "حمیدرضا فولادگر"، "سید شریف حسینی" علی‌اصغر یوسف‌نژاد"، "سیداحمدرضا دستغیب" و "ابوالفتح نیکنام" از کمیسیون صنایع و معادن و پنج نفر متقاضی تحقیق و تفحص "خلیل حیات‌مقدم"، "عبدالله کعبی"، سیدحسین دهدشتی"، "سیدعلی موسوی جرف" و "مجید ناصری‌نژاد" اعضای این کمیته تحقیق و تفحص را تشکیل می‌دهند.

  • کد خبر : 56717
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار