خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/08 - 17:20
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در نشست عصر یکشنبه کمیسیون عمران،

اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای اجرای پروژه‌ها در سال90 بررسی شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون مشکلات و بودجه لازم قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای طرح های عمرانی کشور در سال آینده بررسی شد.


"محمدرضا حسین نژاد دوین" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با بیان این که در نشست امروز(یکشنبه هشتم اسفند ماه) کمیسیون عمران مجلس، لایحه بودجه سال 90 کشور مربوط به قرارگاه خاتم الانبیا بررسی شد، تصریح کرد: در نشست امروز، سردار رستم قاسمی گزارشی از فعالیت های این قرارگاه، به اعضای کمیسیون ارائه کرد.



نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر این که بودجه پیشنهادی قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای طرح های عمرانی خود در سال آینده در نشست امروز مشخص نشد، گفت: مشکلاتی برای این قرارگاه، در زمینه اجرای طرح آبرسانی مربوط به منطقه دره هراز، وجود دارد.



انحصار قرارگاه در اجرای پروژه ها صحیح نیست



سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، با یادآوری این که قرارگاه خاتم الانبیاء، تجهیزات خوب، نیروی انسانی بالا و صبر زیادی در گرفتن پول دارد، افزود: این قرارگاه برای اجرای طرح های خود با سایر پیمانکاران فعال در کشور در تعامل است و همچنین این که این قرارگاه در اجرای طرح های عمرانی کشور انحصار ایجاد کرده، یک شعار تبلیغاتی است.

  • کد خبر : 39167
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار