خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/28 - 16:27
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
صبور با اشاره به شیوع آنفلوانزا:

اطلاع‌رسانی به موقع موجب کاهش تلفات انسانی می‌شود

**عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اطلاع رسانی به موقع در خصوص نوع جدید آنفلوانزای خوکی از طریق رسانه‌های جمعی صورت می‌گرفت به طور قطع تلفات انسانی کمتر بود.

"جوادصبور" در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت در ارتباط با آنفلوانزای نوع H3n2، گفت: با توجه به شرایط جدید و نوع پیچیده این آنفلوانزا باید اطلاع رسانی به موقع از طریق رسانه های گروهی و جمعی صورت می گرفت.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شاید اگر افرادی که مبتلا به این بیماری خطرناک شدند از نوع جدید بیماری آگاه می بودند در لیست فوت شدگان قرار نمی گرفتند.
وی تصریح کرد: اینجاست که اهمیت خبر و اطلاع رسانی خود را نشان می دهد، به نحوی که اگر اطلاع رسانی به موقع و درست انجام می شد مرگ چندین نفر از هموطنان ما رقم نمی خورد.
عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم صدا و سیما و رسانه های گروهی و مکتوب به نحو بهتر و دقیق تری به اطلاع رسانی بپردازند.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه های ذی ربط به خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و صداوسیما رابطه نزدیکتری در خصوص رفع مشکلات مردم ایفا کنند.

  • کد خبر : 36008
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار