خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/18 - 19:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
جعفر قادری از کمیسیون تلفیق خبر داد:

اصلاح 90 درصد از مواد مورد اختلاف مجلس و دولت در لایجه برنامه پنجم

**نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی کمیسیون تلفیق در مورد ماده‌های مورد اختلاف مجلس و دولت گفت:90 درصد مواد مورد اختلاف بین دو قوه مجریه و مقننه اصلاح شد.

"جعفر قادری" عضو کمیسیون تلفیق در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز عصر کمیسیون تاکید کرد: اعضای کمیسیون تا ماده 186 از مواد ارسالی از سوی کارگروه شش نفره را بررسی کردند و تنها با تغییر 10 درصد از این مواد موافقت نکردند.

نماینده شیراز ادامه داد: مواد بررسی شده در جلسه امروز در حوزه پول و اعتبار، بازرگانی، کشاورزی، صنعت و معدن و توسعه منطقه ای بود.

قادری با بیان اینکه برخی اصلاحات جزیی بود اما در برخی مواد کارگروه شش نفره حذف و تعدیل داشت، تصریح کرد:تغییرات جزیی و کلی بود، در بخش‌هایی که برای دولت بار مالی سنگینی در برنامه دیده شده بود این کارگروه یا تعدیل کرد یا این بار مالی را به کل حذف کرد.

وی توضیح داد: کار کمیسیون در بخش "ج" که به مواد اختلافی دولت و مجلس بر می گردد رو به اتمام است و از فردا به بخش‌های "الف" و "ب" که مواد باقی مانده از برنامه و مواد الحاقی است را دنبال خواهیم کرد.

قادری پیش بینی کرد: اگر اعضای کمیسیون تلفیق همکاری مناسبی داشته باشند و به طور منظم در جلسه‌ها حضور پیدا کنند، پیش بینی می کنم تا پایان هفته جاری بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه به اتمام برسد.   

  • کد خبر : 29128
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار