خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/05/25 - 15:35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
عضو کمیسیون اجتماعی خبر داد

استقرار کمیته‌های سه‌گانه تحقیق و تفحص درتامین اجتماعی

**عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از استقرار کمیته‌های سه‌گانه تحقیق و تفحص در سازمان تامین اجتماعی و بخش‌های مربوطه خبرداد.

"محمدعلی پرتوی"روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت اظهارداشت: اعضای سه گانه کمیته های تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی امروز با استقرار در محل سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی به پیگیری امور تحقیق و تفحص از این سازمان ها می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به مواد قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در خصوص قرار دادن آحاد جامعه در زیر چتر حمایتی، ناکافی بودن ابزارهای نظارتی در خصوص شرکت سرمایه گذاری شستا و شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی، نبود تعامل با مجلس، دادن پاداش های کلان به اعضای هیات مدیره، عزل و نصب های بدون برنامه و وجود نابسامانی بین سازمان تامین اجتماعی و وزارت رفاه و تامین اجتماعی از جمله موارد تحقیق و تفحص می باشد.

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته های سه گانه تحقیق و تفحص با حضور در بخشهای "شستا"، "تامین اجتماعی" و "بازنشستگی کشوری" عملکرد این سازمان ها و شرکت های سرمایه گذاری تابعه را بررسی می کنند.

  • کد خبر : 25063
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار