خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/07/11 - 17:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مطرح شد؛

استفاده از سایر ظرفیت‌های قانونی درمورد لایحه قانون جامع رسانه‌ها

**سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در ادامه پیگیری ارائه لایحه قانون جامع رسانه‌ها تاکید و مقرر شد در صورت تعلل نهادهای مربوطه از سایر ظرفیت‌های قانونی استفاده کنیم.

"ستار هدایت‌خواه" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه کمیسیون همچنان پیگیر ارائه لایحه مربوط به قانون جامع رسانه‌ها است، اظهار کرد: کارگروه‌های مخصوصی ماموریت پیگیری این موضوع را دارند، تا این موضوع به زودی در دستور کار قرار بگیرد؛ اما در صورت تعلل و کوتاهی نهادهای ذیربط، ما از ظرفیت‌های قانونی دیگر مانند تذکر و سئوال استفاده خواهیم کرد.

نماینده مردم درود و ازنا افزود: در جلسه امروز سفر رییس کمیسیون فرهنگی و برخی از اعضا به کشور آلمان، که در 2 هفته آینده قرار است انجام شود، بررسی شد.

وی با اشاره به حضور رییس جدید جهاد دانشگاهی در کمیسیون گفت: یادگاری در گزارشی که ارائه کرد بر خط مشی جهاد دانشگاهی به سمت مسائل فرهنگی تاکید داشت و اینکه بخشی از مسائل فرهنگی که در گذشته از آنها غفلت شده است؛ در این دوره بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند.

هدایت‌خواه در ادامه به برخی از برنامه‌های ارائه شده از سوی یادگاری اشاره کرد و گفت: التزام عملی و قلبی به اسلام و اصل ولایت فقیه و حمایت از دولت اصولگرا، تلاش برای ارتقاء کیفی جهاد دانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری و جلوگیری از ورور جهاد دانشگاهی به سیاست‌های غلط برخی از این برنامه‌ها بود که یادگاری مطرح کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با بیان این مطلب که به گفته یادگاری، جهاد دانشگاهی سعی در پیوند بیشتر دانشگاه و جهاد را دارد، افزود: یادگاری تاکید داشت که جدایی بافت جهاد از دانشگاه که در گذشته اتفاق افتاد جبران خواهد شد.

وی اظهار کرد: اعضای کمیسیون نیز سئوالات خود در رابطه با خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا و ضرورت بازنگری اهداف جهاد دانشگاهی متناسب با شرایط امروز را مطرح کردند و یادگاری نیز توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد و از تشکیل کارگروهی مرتبط با این موضوع‌ها خبر داد.

  • کد خبر : 28617
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار