خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/01 - 16:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
کریمی‌فیروزجانی:

استخدام در آموزش و پرورش خواسته بحق معلولان است

**عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با تاکید بر مکلف بودن دستگاه‌های دولتی برای استخدام معلولان گفت: استخدام، خواسته بحق معلولان است

"علی کریمی‌فیروزجانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوع امتناع آموزش و پرورش از استخدام برخی معلولان که در آزمون اولیه این وزارتخانه پذیرفته شده اند اظهار داشت: آموزش و پرورش شرایطی دارد که آن را نسبت به دستگاه‌های دیگر در این مورد خاص متفاوت ساخته است. به طوری که برای استخدام در آموزش و پرورش باید تمامی شرایط لازم را برای احراز جایگاه آموزشی داشت.

نماینده مردم بابل د رمجلس شورای اسلامی استخدام این افراد را خواسته بحق آنها و خانواده‌هایشان دانست و  افزود: باید توانایی این افراد سنجیده شود و با توجه به توانایی‌هایشان و در جایی که یک معلول می‌تواند انجام وظیفه کند، مانند بخش‌های غیر آموزشی استخدام شوند.

کریمی‌فیروزجانی تصریح کرد: ما بر اجرای این قانون اصرار داریم، اما آموزش و پرورش با یکسری شرایط خاص روبرو است.

به گفته این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، در قانون مدیریت خدمات کشوری، از سلامت جسمی به عنوان یکی از شرایط ورود به مسائل آموزشی نام برده شده است اما ما باید این فرصت را برای معلولان فراهم کنیم تا آنها نیز بتوانند مانند سایر افراد زندگی کنند.

 

  • کد خبر : 25722
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار