خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/24 - 10:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
پایری مقدم درتشریح سوال خود از وزیر رفاه:

از 5 میلیون عشایر تنها 800 هزار نفر بیمه شده اند

**نماینده مردم دشتستان خواستار توجه بیشتر به مناطق کمتر توسعه یافته در زمینه رفاه و حل مشکل بیمه روستاییان و عشایر شد و در توضیح دلیل سوال خود از وزیر راه گفت: از 5 میلیون عشایر تنها 800 هزار نفر بیمه شده اند.

"ایوب پاپری مقدم" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت در خصوص موضوع سوال خود از "صادق محصولی " وزیر رفاه و تامین اجتماعی  که قرار است سه شنبه هفته جاری در کمیسیون اجتماعی مطرح شود گفت: قرار بود  صندوق بیمه روستاییان و عشایر  5میلیون نفر از عشایر و روستاییان را بیمه کند که از این تعداد تنها 800 هزار نفر تحت پوشش قرار گرفتند

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : وزارت رفاه قانونی که در سال 56 تصویب شده و اقدامات زیادی از جمله تشکیل وزارتخانه رفاه و تامین اجتماعی برای  اجرای آن صورت  گرفته  را معطل گذاشته است.

وی خاطر نشان ساخت: شرط نمایندگان برای رای اعتماد به وزیر اجرای این قانون بود که متاسفانه تنها درصد کمی از روستاییان و عشایر تحت پوشش بیمه قرار گرفتند .

وی همچنین در خصوص سوال دیگر خود اظهار داشت :برای ساخت پلی کلینک در منطق محروم  زمین خریداری شده است اما وزرات رفاه اجازه ساخت به آنها نمی دهد و از وزیر رفاه می خواهم پاسخی قانع کننده به علت ممانعت از ساخت  پلی کلینک ها بدهد.

  • کد خبر : 37865
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار