خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/11 - 17:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها
نماینده خرم آباد خبر داد

ارتقای 13 رتبه‌ای مسکن مهر در لرستان

**نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه مسکن مهر در استان لرستان از مقام سی‌ام به رتبه هفدهم رسیده است.

"رضا رحیمی نسب" در گفت و گو با نشریه بامداد با اعلام این خبر به هفته نامه «بامداد» لرستان گفت: در سفری که وزیر مسکن به استان لرستان داشت تصمیمات خوبی برای مسکن مهر لرستان اتخاذ شد. در حال حاضر رتبه استان لرستان در مسکن مهر جایگاه 17 است که با وعده‌های مسئولان استانی این رتبه در چند ماه آینده به جایگاه دهم می‌رسد.

وی در ادامه افزود: درحال حاضر 21 هزار واحد مسکونی در روستاها در حال ساخت هستند. 22 هزار واحد مسکونی نیز در شهرها در حال ساخت است، البته این پروژه‌ها حدود یک سال است که در استان شروع شده و بیشتر آنها در مراحل ساخت و ساز و سفت کاری قراردارند.

رحیمی نسب تأکیدکرد: استان لرستان در این زمینه شتاب خوبی گرفته و امیدواریم در مدت یک سال بیش از8‌هزار واحد مسکونی در حال ساخت، تکمیل شود. وی در ادامه با اشاره به نوسازی بافت‌های فرسوده نیز گفت: منازل موجود در بافت‌های فرسوده کوی علی‌آباد و گل سفید خریداری شده‌اند. دولت نیز بیش از 700 میلیارد تومان برای بخش مسکن استان لرستان در نظر گرفته است. این مقدار حدود 90 هزار نفر نیز اشتغالزایی ایجاد می‌کند.

نماینده مردم خرم آباد تأکیدکرد: امیدواریم در سال 90 تحول عظیمی در بخش مسکن لرستان صورت بگیرد و 42 هزار واحد یادشده آماده بهره‌برداری شوند.

  • کد خبر : 36963
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار