خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/08/29 - 17:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : کمیسیون ها

ارایه گزارش اولیه هیات تحقیق از ستاد مبارزه با قاچاق کالا به مجلس

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از ارائه گزارش اولیه هیات تحقیق و تفحص از ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز به این کمیسیون خبر داد و گفت: برخی از اعضای کمیسیون در رابطه با اینکه در این گزارش به ستاد مبارزه و مدیریت و ارکان آن اشاره‌ای نشده خواستار توجه به این موضوع در این گزارش شدند.


مصطفی مطورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت،‌ در تشریح مباحث مطرح شده در نشست امروز کمیسیون اقتصادی، گفت: گزارش اولیه هیات تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز امروز در این کمیسیون ارائه و مواردی از آن تصویب شد.



نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تکمیل این گزارش همچنان ادامه دارد، افزود: دبیر و رئیس هیات که تهیه و ارایه این گزارش‌ها را  برعهده داشتند هم آسیب‌های اقتصاد کشور که مربوط به ورود کالاهای قاچاق است و همینطور مسائلی که به اقتصاد کشور آسیب می‌زند را بررسی کردند.



به گفته این نماینده اصولگرای مجلس هشتم، در این گزارش به مباحث اسکله‌های غیرمجاز، مسائل مرزی، حضور نیافتن برخی دستگاه‌های ناظر در مناطق مرزی، بحث تعرفه‌ها و منطقی کردن آنها و موضوع فعال کردن ستاد اشاره شده بود.



نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم، با بیان اینکه برخی از اعضای کمیسیون نسبت به این گزارش انتقادهایی داشتند، تصریح کرد: برخی از اعضا در ارتباط با اینکه گزارش به خود ستاد مبارزه و مدیریت و ارکان آن اشاره‌ای نکرده تقاضا کردند که این مورد نیز مورد بررسی قرار بگیرد.



مطورزاده همچنین از تصویب لایحه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت اتحادیه کومور در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد./



پایان خبر

  • کد خبر : 63158
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم